Regulamin sklepu internetowego Frontstage
Postanowienia ogólne
- 1.1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego pod adresem frontstage.pl
- 1.2. Sklep internetowy, działający pod adresem frontstage.pl (zwany dalej: sklep Frontstage), jest prowadzony przez Archware Sp. z o.o., Wielicka 42/103, 30-552 Kraków, NIP 8733295024, KRS: 0001089891
- 1.3. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:
Archware Sp. z o.o., Wielicka 42/103, 30-552 Kraków, NIP 8733295024, KRS: 0001089891
tel: 724 495 874
email: [email protected] - 1.4. Regulamin sklepu internetowego Frontstage umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej frontstage.pl w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.
Definicje
- 2.1. Konsument – jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,
- 2.2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
- 2.3. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- 2.4. Usługodawca/Sprzedawca – Archware Sp. z o.o., Wielicka 42/103, 30-552 Kraków, NIP 8733295024, KRS: 0001089891
- 2.5. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem frontstage.pl przez Usługodawcę,
- 2.6. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 Kwietnia 1964r. (Dz.U.2020.1740),
- 2.7. Towary oraz Usługi – wszelkie usługi świadczone oraz towary będące przedmiotem umowy sprzedaży między sprzedawcą a kupującym,
- 2.8. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344),
- 2.9. Klient/Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub planuje dokonać Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego z wykorzystaniem drogi elektronicznej, w tym również Konsumenta, Przedsiębiorcę na prawach konsumenta oraz Przedsiębiorcę,
- 2.10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę sprzedaży Sprzedawcy, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, ilość Towarów lub Usług w ramach sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego.
- 2.11. Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287).
Zasady korzystania ze sklepu internetowego
- 3.1. Ceny wszystkich oferowanych przez Sklep towarów i usług są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich.
- 3.2. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu Frontstage, jak również opisy towarów i usług stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.
- 3.3. Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym Frontstage konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
Warunki zawierania umowy sprzedaży
- 4.1. Zamówienia w sklepie internetowym Frontstage można dokonywać poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy dostępnych na stronach sklepu.
- 4.2. Klient podczas składania zamówienia jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska oraz adresu e-mail.
- 4.3. Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie informuje o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie zamówienie odbywa się poprzez przesłanie przez Sprzedającego do Klienta odpowiedniej wiadomości e-mail na adres podany w formularzu zamówienia. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest za zawartą.
- 4.4. Udostępnienie oraz utrwalenie treści umowy sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego, przesłanie stosownej informacji na adres mailowy Klienta podany przy składaniu zamówienia, o którym mowa w §4 pkt. 4.2.
Sposób płatności i termin płatności
- 5.1. W sklepie Frontstage istnieje możliwość płatności za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych (PayNow). Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mElements S.A. z siedzibą w Prosta 18, 00-850 Warszawa.
- 5.1.1. Płatności za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych są realizowane zgodnie z warunkami określonymi przez dostawcę zewnętrznego.
- 5.1.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie płatności przez dostawcę zewnętrznego.
- 5.2. Dostępne formy płatności to:
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
- Płatności mobilne: Google Pay, Apple Pay
- Szybki przelew za pomocą usługi Paybylink
- BLIK
- Płatności tradycyjne: przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy
- 5.3. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu zamówienie jest przekazywane do realizacji.
- 5.4. Klient jest obowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z wyżej wymienionych sposobów w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Dostawa
- 6.1. Dostawa odbywa się poprzez wysłanie biletu w formie elektronicznej na adres email podany przez Klienta podczas procesu sprzedaży w terminie 24 godzin od zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedawcy w przypadku przelewu lub, w przypadku wszystkich pozostałych metod płatności, otrzymania przez sprzedawcę potwierdzenia płatności od dostawcy zewnętrznego.
Odstąpienie do umowy
- 7.1. Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru (biletu) bez podania przyczyny.
- 7.2. W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, Kupujący powinien poinformować o tym Sprzedającego, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które może zostać wysłane pocztą na adres: ; może to także zrobić drogą elektroniczną za pomocą przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesłanego na adres mailowy sprzedawcy [email protected]. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu złożone po terminie, o którym mowa w §7 pkt. 7.1 nie wywołuje skutków prawnych.
- 7.2.1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać:
- Imię i nazwisko Kupującego podane w formularzu sprzedażowym podczas zawierania transakcji.
- Adres email Kupującego podany w formularzu sprzedażowym podczas zawierania transakcji.
- Kod biletu przesłany Kupującemu elektronicznie na ww. adres email po zawarciu transakcji.
- 7.3. W przypadku złożenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznego formularza odstąpienia od umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (na trwałym nośniku danych w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
- 7.4. W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia, zostaną przekazane na rachunek bankowy Kupującego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.
- 7.5. Sprzedawca oświadcza, iż zwrot płatności, o którym mowa w § 7 pkt 7.4 Regulaminu zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. Sprzedawca w porozumieniu ze Kupującym, może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Kupującego dodatkowych kosztów.
- 7.6. Sprzedawca oświadcza, że prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów ujętych w art. 38 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta,
- 7.7. Zawierając umowę Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, w tym potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostawy produktu.
Reklamacje
- 8.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta, z tytułu niezgodności Produktu z Umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz poniższymi postanowieniami Regulaminu.
- 8.2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć produkt bez wad.
- 8.3. Reklamację można złożyć w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres mailowy [email protected].
- 8.3.1. W zgłoszeniu reklamacyjnym Kupujący powinien podać swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko oraz adres email podany w procesie sprzedaży), kod biletu przesłany Kupującemu, opis wady towaru, datę jej wystąpienia oraz swoje oczekiwania wobec Sprzedawcy.
- 8.4. Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- 8.5. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
- 8.6. Klient będący Konsumentem posiada w szczególności (lecz nie wyłącznie) następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1356).
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o pozasądowe rozwiązanie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.
Dane osobowe
- 9.1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- 9.2. Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności sklepu internetowego Frontstage, dostępnego na stronie www.frontstage.pl.
Postanowienia końcowe
- 10.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 7 dni.
- 10.2. Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
- 10.3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony sklepu internetowego www.frontstage.pl zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.
- 10.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
- 10.5. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym frontstage.pl
- 10.6. Umowy ze sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
- 10.7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2024 r.